Tuesday, December 26, 2006

Milestone


Photo by robw1882.
Ahir vam assolir una milestone important en tot el procés que suposen les festes nadalenques, que en el meu cas reben el tret de sortida el dia del meu aniversari, el 10 de desembre. Efectivament, ahir va ser Nadal, i amb això esgotem un dels dies d'aquest desembre, mes en què sembla que cada dia té un significat especial:
  • El meu aniversari (egocentrisme, però des del meu punt de vista passa cada any).
  • L'aniversari del meu germà, que coincideix amb El Dia de la Loteria.
  • La vigília de Nadal.
  • Nadal.
  • Sant Esteve.
  • Els Sants Innocents.
  • L'últim dia de l'any, amb home dels nassos incorporat.
  • Cap d'Any.
  • Reis.
Demà és dia 27. En el calendari de festes és un d'aquells dies que no serveixen per res; és laborable, no és res especial... pràcticament podríem qualificar-lo d'intrús, de disruptor de la nostra alegria i joia nadalenques.

Però demà sí que serà un 27 poc habitual. És el dia en què l'Iván marxa a London via Liverpool per iniciar la segona part de la seva aventura per terres britàniques, i que espero que li vagi bé. És curiós com de hard-headed podem arribar a ser. Demà també és el dia en què, si tot va bé, el bitxo arribarà a les meves mans. El bitxo no és ni més ni menys que un MacBook Pro amb unes specs més aviat topped-up. Tampoc vull avorrir amb temes tècnics. El que sí que em preocupa (em preocupa entre cometes, o en cursiva, però crec que ja he abusat prou de la cursiva en aquest post) és que encara no he pensat quin nom li posaré. En l'estat de màquines actual no puc reaprofitar cap nom, així que necessàriament haurà de ser nou. Tinc alguns candidats:
  • intrepid
  • exeter
  • lantree
  • endeavour
  • equinox
  • columbia
  • prometheus
  • yamaguchi
  • ahwahnee
  • constellation
  • volga
  • yukon
  • valiant
  • fearless
  • galaxy
  • odyssey
  • yamato
  • brattain
  • aries
  • akagi
  • yeager
Encara tinc temps per pensar-m'ho.

I de moment per avui ja n'hi ha prou.

No comments:

Post a Comment