Sunday, December 24, 2006

Esperanza llamando

La filla de la cosina de la meva mare, que suposo que deu tenir algun nom en el vocabulari de parentescs familiars però que desconec perquè sóc dolentíssim per a aquestes coses, es diu Esperanza. Això no és res de l'altre món, però ens serveix d'introducció a aquest post.

L'altre dia sonava el telèfon mòbil de la meva mare, però ella no el tenia a prop, així que vaig decidir anar a acostar-l'hi. Qui trucava, com us podreu ja imaginar, era l'Esperanza. Pot semblar una tonteria, però em vaig quedar una mica perplex quan a la pantalla del mòbil apareixia això:

Esperanza llamando...
Opciones Silenciar


No només rebia una trucada de l'esperança, sinó que podia inclús silenciar-la o aplicar-li misterioses opcions!

Per desgràcia ja havia perdut molt de temps anant a buscar el telèfon i fent aquestes reflexions, de manera que va deixar de sonar. Efectivament, s'havia acabat de convertir en una trucada perduda.

2 comments:

  1. ei... s'ha d'estar atent a les senyals :))))

    ReplyDelete
  2. Gràcies per escriure.

    Tant de bo tots els senyals fossin tan clars com una trucada al mòbil...

    ReplyDelete